Quinten en Elly op reis

Dubrovnik

Op vrijdag houden we een onderhouds- en rustdag, d.w.z. de was doen, Q's hoofd scheren, auto opruimen etc. en verder lekker niksen en van het zonnetje genieten. Heerlijk (Corrie we zeggen het vaak hoor). Op zaterdag zijn we naar Dubrovnik gegaan met de bus, een schitterende stad waar we al eens geweest zijn en veel foto's hebben gemaakt. Dat doen we nu dus niet, ook wel eens lekker om alleen maar te kijken (Dat geldt trouwens ook voor de rest van Kroatie, zie onze foto's van de vorige keer op:

Het is heerlijk weer en veel minder druk dan de vorige keer, dus weer een lekker dagje. Vandaag (zondag) zijn we weer een camping verder (mét internet), ook bekend terrein zoals alles vanaf nu.

Fadime

Hoi, Wat gaat de tijd toch snel. Misschien zijn jullie nog onderweg of al weer terug? Veel gezien en genoten. Morgen is het alweer de laatste dag voor Jan. Dan mag hij met pensioen. Hoop je binnenkort nog weer eens te zien. Groetjes en veel liefs Fadime

Marly & John

Zijn jullie al (bijna) weer thuis?! Neeeee toch....wat vliegt de tijd dan zeg...gossie.
En dan wennen aan je nieuwe leventje hier!!! Ik hoor je dan wel. Leuk!
En straks....voetballen...hup Holland hup hoor !!!!

Nelly

Oei het is zoooooooooooooo spannend. Het staat nu 1-1. Dacht vlug nog maar even een berichtje naar jullie. Zitten jullie misschien ook te kijken, of liggen jullie ergens op het strand of maken jullie een bergwandeling of zijn jullie Cinque Terre aan het bezichtigen. Het is hier moordend heet en dan met zo"n wedstrijd. Ik hoop, dat ze het halen. Dan voorspel ik, dat ze wereldkampioen kunnen worden.
Lieve groetjes weer he. Probeer weer even te kijken.
2-1 JOEPIE

Michel en Corrie

Hoi,
Tussen alle spannende (en voor Nederland tot nu toe goed aflopende) voetbalwedstrijden door, hier nog effe een berichtje van ons. Wij wensen jullie een hele goeie laatste week. Voor jullie jammer dat deze vakantie er dan op zit, maar dan mogen wij weer een weekje gaan fietsen!! Blijf genieten en tot horens!

Jolanda

Hoi,
Ik lees jullie reiservaringen.
Mooi hoor.
Nou gaan we zelf naar Kroatië en krijgen van iedereen om ons heen waarschuwingen van oooohhh....pas op je spullen , doe geen sieraden om enz enz.
Is het echt zo erg?
Het maakt me best angstig .
Zou fijn zijn iets te horen van jullie waardoor me angst minder wordt.

Dank je wel alvast.
Jolanda

Elly

Jolanda, laat je niet gek maken door indianenverhalen. Kroatie is een geweldig vakantieland, niks mis mee. Op je spullen moet je altijd passen volgens mij maar dat geldt voor alle vakantielanden. Relax en geniet ervan, ga je naar Istrië? Dan zul je meer last hebben van andere Nederlanders dan van wat anders...hahaha. Maar misschien vinden jullie dat juist wel leuk. Laat nog maar eens horen hoe jullie het gehad hebben (ellyk.1@kpnmail.nl). Als je nog iets wilt weten mail maar.