Quinten en Elly op reis

Warschau

Allereerstiedereen bedankt voor deberichtjes, die we steeds krijgen, erg leuk!

Bij aankomst in Warschau gisteren was het frisjes maar wel droog, dus gewandeld en in een restaurant terechtgekomen, waar het erg druk was enbijnaiedereen aan de liters bier zat en je (overigens heerlijk) eten kreeg voor een weeshuis, dit alles voor een habbekrats. Er speelde ook nog een gezellig bandje, een leuke ervaring!

Vandaag goot het pijpestelen en het was ook nog erg koud. We zijn toen via het hotel met een busje meegegaan voor een toer van 3 uur (met nog een Canadees echtpaar). We hadden dus een prive gids die ons veel vertelde over de geschiedenis van het Poolse volk. Zo hebben we toch nog veel van de stad gezien. 's Middags zijn we een beetje in ons superdeluxe hotel (ook voor een habbekrats) gebleven met een wijntje/biertje, lekker muziekje en dito boek.

Tegen de avond werd het zowaar droog en zijn we naar de oude stad gewandeld. Daar kwamen we dit keer in een 'chic' restaurant terecht waar wij de enige gasten waren, het was erg Pools en pompeus maar wel leuk, beetje met de ober gekletst enheerlijk gegeten (dit keer voor normale prijzen). Er kwam nog een pianiste voor ons Chopin spelen, die is hier namelijk geboren. Een groot contrast met het restaurant van gisteren, maar beide superleuk om mee te maken.

Al met al weer toppie!

Op naar Krakau!

Tim

goed bezig daar

Quinten: helaas heeft Ajax geheel terrecht de beker gewonnen. We hebben de wedstrijd op TV gekeken, maar ik denk dat jij er meer van had genoten dan wij haha

groetjes
Tim en Anneli

Rob van der Sloot

Hopi Elly en Quinten,

Erg leuk om jullie reis verslagen te lezen. Leuk dat ik je nog kan volgen. Hier is het koud leek afgelopen maandag wel winter. Geniet, rij voorzichtig en tot ziens.

Groeten,

Rob

wout/sonja

weer een ervaring rijker daar in warschau.
goeie reis naar krakau

Susan Thielen

Hoi hoi,

Leuk te lezen dat jullie zo genieten. En dat jullie er ondanks het slechte weer toch een leuke draai aan weten te geven. Enne hier is het overigens net zo koud. Brr. Elly je kent me he ik heb lekker een coll trui aan met een vest! En ook mijn winterjas en sjaal.

Veel liefs Susan

Anita

Thank you for the possibility to travel with you!
More fun is to read with Google translations.
It says you you have many feet, your waiter was well fed, and you read the same book every day=) But I understand most of the story and understand you have seen a lot and the trip has been nice. Spcially thanks for the pics! Take care and enjoy! A hug!