Quinten en Elly op reis

Terug naar huis (het was super!)

Op maandag 5 juli hebben we Italie verlaten en zitten we in Frankrijk aan een Franse baguette met een Italiaans wijntje, een Kroatisch watertje, muggenkaarsjes uit Monte Negro en jam nog uit Griekenland. Op dinsdag houden we een laatste luierdagje en gaan dan in twee etappes naar huis, waar we dus donderdags hopen aan te komen. Dinsdagavond in het dorp voetbal gekeken, er is totaal geen interesse voor. In het enige cafe staat een TV die ze op ons verzoek aanzetten, zodat we de wedstrijd kunnen zien. Niemand kijkt mee maar als duidelijk wordt dat we gewonnen hebben willen ze champagne...jaja...

Opwoensdag zitten we op ons laatste stekje (Troyes) waarweonder een gigantische seringenboom zitten, die heerlijk ruikt, zodat het lijkt of er constant met parfum wordt gespoten. Nog lekker uit eten geweest en gezellig gepraat met een stel uit Australie. Niets meegekregen van de voetbalwedstrijd tussen Duitsland en Spanje.

Op donderdag naar huis gereden waar we rond een uur of 2 aangekomen zijn. De laatste tijd hadden we geen internet vandaar dat onze verhalen een beetje verlaat op de site zijn komen te staan.

We hebben het echt erg fantastisch naar ons zin gehad met alleen maar leuke ervaringen en gelukkig geen narigheid. Er komen op deze site nog een paar themaverhaaltjes en ook nog wat foto's. Maar eerst nog even de oranjegekte hier meemaken en naar de finale kijken a.s. zondag! Veel plezier iedereen en toi toi voor Nederland!

Corina

Wat leuk om weer van jullie te horen en lekker veel te lezen dit keer. Goh wat is het snel voorbij gevlogen, ik ben benieuwd hoe jullie dat ervaren hebben.
Fijn dat jullie weer veilig terug zijn en zo'n leuke tijd hebben gehad.
Nou lekker voetbal kijken zondag, veel plezier!

Nelly

Weer blij een teken van leven van jullie te horen. Zo te zien is het een geweldige ervaring geweest. De reis zoals gepland (op een kleine afwijking na) helemaal gedaan. We zien elkaar snel weer.
Groetjes xxx

Wout/Sonja

Wij komen vanavond vanuit Dishoek een avondje thuis slapen en zien nu, dat jullie vanmiddah zijn thuisgekomen. Wat een reis zeg!!! En nu wachten op jullie op de baby en opa en oma worden. spannend hoor. We zijn benieuwd wat het wordt en wanneer.
Wij gaan nog 2 dagen Dishoek doen en komen zaterdag weer thuis.

Susan Thielen

Welkom thuis! Leuk dat we jullie zo hebben kunnen meevolgen.

Veel groetjes Susan