Quinten en Elly op reis

Kavala

14 mei Kavala

's Morgens bijtijds vertrokken naar Griekenland. De wegen zijn deze keer prima, bijna steeds vierbaans en door een mooie omgeving, de bergen en bossen van Macedonie. Bij de grens valt het deze keer erg mee, er is bijna niemand en we mogen snel door en zijn bijtijds in Kavala, waar het heerlijk weer is.

We hebben een mooie kamer met een groot balkon in een soort van bungalows in een complex buiten de stad. Het is nog bijna uitgestorven en men is nog druk aan het werk. Er is een privéstrandje bij, waar we de volgende dag naar toe willen gaan. Het weer gooit echter roet in het eten. We hebben al veel slecht weer gehad maar dit breekt alles. Het plenst bijna de gehele dag, ongelooflijk na zo'n prachtige dag.

We maken er maar een rustdagje van, lekker gelezen en spelletjes gedaan. Zondags is het weer opgeknapt, we kunnen af en toe op het balkon zitten, maar echt strandweer wordt het niet. Er zijn nog wel mooie tochtjes in de buurt te maken maar daar hebben we eigenlijk geen zin in. Het rustdagje is goed bevallen dus daar doen we nog eentje van.

Anneli

Heej eindelijk weer een paar verhaaltjes erbij! Leuk! Jullie gaan wel in een rap tempo zeg! Het ziet er allemaal goed uit, ik hoop wel dat het weer wat beter wordt! En nu naar Thassos?
Veel plezier en rij voorzichtig?

Marly & John

Joehoe...wat een reis en wat hebben jullie t/m vandaag in feite al veel gezien en gedaan zeg. Hopelijk wordt overal het weer wat beter. Lekker nu naar Griekenland...mmmm...
Dit is voorlopig ons laatste berichtje terug; je weet wel waarom.

ADIOS !

Wout en Sonja

Wat jammer, dat jullie zoveel regen hebben. Hier is het al een dag of 10 droog en wordt nu steeds warmer.
Griekenland zal voor jullie ook warmer zijn, denk ik.
Ik heb net de goese 3-daagse gelopen, dus ben weer superfit. Geniet verder van jullie mooie reis!!

Bianca

He Elly en Quinten,
Wat leuk om jullie reisverslag te lezen. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben en zo veel zien en ook veel luieren.
Nog heel veel plezier!!!
Gr. Bianca

Nelly

Hi there,
Hier even een berichtje uit Schotland. De reis is tot nu toe prima verlopen. De Highlands zijn geweldig. Wat een natuur. Zijn in Nw Castle begonnen. Vandaaruit naar het Noorden gereden. De wegen zijn hier (in vergelijking met die van jullie) prima. Dus je rijdt snel een eind weg. Edinburgh, Inverness, het eiland Skye en Glasgow voor de highlights. Onderweg overal prachtig. Vooral in deze tijd. De natuur is op zijn mooist. En niet te geloven, we hebben bijna nog geen regen gehad. Zo af en toe een shower. Hoort ook wel bij het land. Wij verlaten as vrijdag Schotland en varen dan over naar Ierland. Gaan daar in het Noorden rondtoeren. Eind volgende week willen we weer thuis zijn.
Maar wat zijn jullie ook al ver zeg en ook al zoveel gezien. Gelukkig verloopt bij jullie ook alles zoals het moet he. Houden zo. We blijven jullie volgen.
Blijf voorzichtig en geniet van al het moois.
Lieve groet xxx