Quinten en Elly op reis

Thassos

Thassos

Op maandag 17 mei zijn we op Thassos aangekomen in onze bungalow, die is heel mooi.Hierover later meer.Omdat we al een tijdje zonder internet zitten, hebben we nu maar eens in een internet café (bevolkt door Griekse kindertjes die daar luidruchtig computerspelletjes zitten te doen) de post binnengehaald (waaronder nieuwe echo's van ons a.s. kleinkind) en de website bijgewerkt.

Nog even antwoord op een paar vragen van jullie kant: Corrie, we denken niet veel meer aan ons werkzame leven, naar aanleiding van jouw vraag weer even wel, we denken hooguit: wat een leven om op maandagmiddag aan een heerlijke griekse salade te zitten op de boulevard van Limeneria. Chantal: het E-book bevalt goed, we gebruiken het naast de gewone boeken, het is even wennen maar een fijn idee dat je niet zonder leesvoer zal komen te zitten, want we lezen tot nu toe best wel veel.

Het bijhouden van de website geeft ons veel plezier. We moeten toch ook ons eigen reisverhaal + foto's bijhouden en het is bovendien leuk om jullie reacties te lezen.

Het weer is nog steeds erg wisselvallig. Donderdag zijn we (voor de eerste keer) naar het strand geweest en vrijdag goot het weer pijpestelen en was het ook nog behoorlijk koud, ongeveer 14 graden. Kortom, vesten en paraplu's zijn onze beste vrienden maar ook de zonnebrillen moeten altijd mee want het kan zo weer omslaan.

Het mag echter de pret niet drukken, want we hebben vakantie en nog vele weken te gaan. Thassos is een erg mooi eiland, heel groen met een prachtige kust. Er zijn mooie opgravingen en prachtige stranden. Je kunt er ook mooie wandelingen maken, kortom een aanrader!

We gaan overmorgen verkassen naar Pillion en gaan dan kamperen dus we duimen voor beter weer.

joke en rinus

Quinten nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Proost maar met een grieks wijntje.Jammer dat het weer een beetje tegenzit,maar het wordt vast beter.
Het is wel leuk dat we via de website jullie zo kunnen volgen,zo blijft het een beetje aktueel.
Wij gaan 28mei op vakantie naar Paasloo,dus zullen we jullie website 14 dagen missen!!!
Nog veel plezier en geniet er maar van.
Groetjes.

Anneli

Nou, we gaan ook bijna jullie kant op, zo ongeveer dan, en ook daar regent het :(
Nu maar duimen voor beter weer! En met jullie kleinkind gaat het prima. Hij/zij groeit goed! Nu gaan we ons voorbereiden op de vakantie, toch al een beetje met z'n 3-en :)
Veel plezier nog en tot mails/horens!
Groetjes! T+A+babyX

Wout Sonja

Quinten van harte gefeliciteerd met je 61 jaar.
Je bent vandaag toch jarig he de 1e pinksteren???
Nog vele jaren reisplezier samen en hopelijk wordt het nu wat warmer voor jullie kampeervakantie verder.groetjes wout/sonja

Michel en Corrie

Quinten, gefeliciteerd met je verjaardag!! We hopen dat jullie mooi verjaardagsweer hebben gehad en dat dat mooie weer de komende tijd gaat blijven. We hebben een aardigheidje "geregeld" voor je verjaardag en we hopen dat jullie dat gaan "ontdekken". Groetjes en blijf genieten, Michel en Corrie

Nelly en Leen

Quinten proost. We nemen een guiness op je verjaardag. Jullie zullen het niet geloven, maar bij hebben hier subtropische temp. Gisteren hadden we 25gr. Dit hadden wij dus ook echt niet verwacht. Tot nu toe geen echte regen. Het is prachtig. We hebben de rit uit de krant gereden. Heel mooi. We zitten nu in Donegal. Moeten al een beetje op gaan schieten voor de terugreis. Het bevalt ons zeer goed hier.
Jullie belevenissen zijn ook geweldig. Wat gaat de tijd toch weer snel he. Elly je zegt wel, we hebben nog weken, maar voordat je het weet. Geniet ook nog lekker. Nu in de tent. Laat de zon en de warmte maar komen.
Tot de volgende mail.
Een Ierse groet van ons xxx

Ton en Roby

Hallo "buurtjes"

Vandaag maar eens goed ervoor gaan zitten om jullie avontuur tot nu toe eens te lezen.
Amai, wat hebben jullie al veel ondernomen, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, dus rustig alles door zitten lezen, geweldig om op deze manier van al jullie ervaringen mee te kunnen genieten.
Hier is het nu eindelijk ook zomer maar je weet nooit voor hoelang dus zo weer naar buiten !!!
Verder alles oké hier, de muren staan nog overeind, de goten hangen nog en het dak zit er nog op ;-].

Geniet er maar lekker van, groetjes van Ton en Roby

Corina

Jemig, onvoorstelbaar hoe ver jullie al weg zijn en hoeveel jullie al hebben gezien in relatief korte tijd!
Erg leuk om alle belevenissen te lezen en vooral om te merken dat jullie genieten. Blijf dat vooral doen en ik duim voor beter weer, zeker nu jullie gaan kamperen!!

joost en will

Gaat het dan toch gebeuren? Kindje bij Tim en Annelie? Zorg dat je bijtijds thuis bent, dan kun je de bevalling mee maken en "kramen"! Maar geniet eerst maar van de vrijheid, de natuur, cultuurverschillen, en zorg, voordat je thuis bent, dat je ook aan elkaar gewend bent. (vroeger altijd werken, ieder een eigen leven etc.)Nu zit je steeds op elkaars lip!!.