Quinten en Elly op reis

Retourtje Nederland

Vorige week woensdag zijn we vanuit Pilion naar camping Kifisia in een buitenwijk van Athene verhuisd waar we onze tent hebben achtergelaten. Het is een rustige camping en de beheerster had beloofd een oogje in het zeil te houden. Op donderdag zijn we met de auto naar het vliegveld gegaan omdat het openbaar vervoer een stakingsdag had. De auto hebben we dus op het vliegveld achtergelaten. Donderdagavond kwamen we in Brussel aan waar we een auto hebben gehuurd tot zondag.

Op vrijdag was de crematie van onze schoonzus Bea, die als gevolg van een aneurysma plotseling was overleden, erg tragisch. Het was goed om erbij te zijn.

Op zaterdag heb ik (Elly) van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar de kapper te gaan en 's middags kwamen Tim en Anneli terug uit Zakynthos. Ze kwamen natuurlijk nog even langs evenals Bart en Sharky. Gezellig met zijn allen gegeten en bijgekletst.

Op zondag de auto weer ingeleverd en naar Athene gevlogen waar we onze eigen auto weer hebben opgehaald en onze tent weer hebben opgezocht. Alles is gelukkig goed gegaan. Bij thuiskomst op de camping hadden we nieuwe buren gekregen, een grote groep tentjes, bevolkt door Amerikaanse tieners die met een bus door Europa toerden. Het was weer eens wat anders na die seniorenclub. Behalve dat de meisjes het toiletgebouw erg lang bezet hielden hadden we er geen last van en het was wel gezellig om weer eens wat tentjes in de nabijheid te hebben.

Maandag hebben we van de gelegenheid gebruik gemaakt om een bezoekje aan Athene te brengen. Daarna gaan we een nieuwe route maken, het bezoek aan Korfoe wordt in ieder geval geschrapt, zodat we de rest zoveel mogelijk volgens plan kunnen vervolgen.