Quinten en Elly op reis

Delfi, een toppertje

We hebben een nieuwe route gemaakt, te beginnen in Delfi. Dit is natuurlijk een beroemde plaats waar we de opgravingen en het museum hebben bezocht. Deze waren erg de moeite waard en we hebben er erg van genoten. ''

Op de camping hadden we een erg mooie plek met uitzicht over gigantische olijfboomgaarden. Het was deze keer erg rustig op de camping en we zijn nog een dag langer gebleven omdat we het er zo naar ons zin hadden. We hebben ook een paar keer gekookt, wat er op de een of andere manier niet zo vaak van komt. Op woensdagavond nog even met een paar Nederlandse medekampeerders de verkiezingsuitslagen besproken, het zal weer wat worden in Nederland. Later in de week zou er weer een grote groep Zwitserse caravans arriveren dus we hadden geluk.

De laatste avond worden we verrast door een hoop herrie, geklingel en gemekker. Een grote kudde schapen en geiten moet vlak voor ons neus de berg over. Schitterend om te zien (en te horen),

Vanaf Delfi pakken we onze oude route weer op, te beginnen bij de Meteora kloosters. De hele westkust slaan we dus over, alvast een mooi plan voor een volgende keer.

Marly & John

Wow, kei leuk allemaal zeg. Gossie. Enfin, verdienen jullie dat ...?! hahahahaha.....

Wat leuk die schapen en geiten zeg, zo vlak voor je neus. Echt vakantie!

Have fun, guys!
XXXX