Quinten en Elly op reis

Lui strandweekje

We zijn hier dus de hele week gebleven, heerlijk plekje in de schaduw op 2 min. van het strand. Er zijn wel veel toeristen maar ook veel Grieken. Parga is een gezellig toeristenplaatsje, waar we wel eens gaan eten, een half uurtje lopen over een heuvel, goed voor de conditie omdat we wel errug lui worden hier. Verder erg genoten van het heerlijke strandweer en het was ook fijn om eens een weekje niet te rijden. Morgen gaan we dus alsnog naar Ioannina waar we een week geleden ook al naar onderweg waren. Nog maar 3 weekjes te gaan, het gaat nu toch wel snel.........

Nelly

Wat hebben jullie het heerlijk. Verdiend hoor!
Het is hier pette weer. Leen, Eelko en ik hebben vannacht ieder een uur gespinnt op de boulevard. Het ging lekker, maar als je van de fiets kwam was het behoorlijk fris. Jammer hoor. Ik hoop, dat het hier ook een beetje beter mag worden. Zonde van de zomer.
Wat gaat het nu ook voor jullie al opschieten he.
Tot het volgende verhaal. Het blijft er fantastisch uitzien.
Enne ...............HUP HOLLAND HUP. Hebben jullie ook een beetje het oranje-gevoel. Ik wel hoor.
Lieve groet Leen en Nelly x

Michel en Corrie

Hoi, dat is toch heerlijk (dat zeg ik wel vaker, weten jullie dat nog?) zo'n weekje luieren en genieten van het weer! Het gaat inderdaad nu snel, maar dat is hier ook. Volgende zondag lopen we alletwee de 10 km in Roosendaal. We zullen jullie aanmoedigingen missen. Geniet met volle teugen van de komende weken en we blijven jullie volgen. Groetjes, Michel en Corrie

Wout / Sonja

Wat genieten jullie toch lekker op het strand. Hier is het pokke weer. Voor ons niet zo erg. Onze strand 14 dagen is een week verschoven, en het ziet er de komende tijd beter en warmer uit.
We zijn thuis aan het renoveren van kamer en logeerkamer, dus werk zat. met hulp natuurlijk.
Groetjes en nog een fijne 3 weken.

Bianca

Jee, 3 weekjes nog maar... Ik dacht toen nog, als Elly terug komt dan gaan wij al bijna, haha.
Deze week wordt het gelukkig wat zonniger hier. De verjaardag van Koen hebben we helaas binnen moeten vieren (morgen alweer 2!). Maar niks te klagen. Evelien is nu al net zo'n vrolijkerd en samen is het helemaal een lief stel. En omdat het toch niet zo warm is ben ik alweer lekker begonnen met spinnen.
Ik lees nog drie weken jullie leuke verslagen en jullie gaan lekker door met genieten! Veel plezier!!
Groetjes, Bianca