Quinten en Elly op reis

Cinque terre

De cinque terre zijn vijf schitterende stadjes langs de kust van de Italiaanse riviera. Er is een prachtig wandelpad langs van 12 km, je kunt ook met de trein of de boot. Met de auto kun je er wel een paar bereiken maar lang niet allemaal. De vorige keer toen we hier waren was het onweerachtig en erg benauwd, we zijn toen met de trein gegaan, alleen het laatste (supermakkelijke) stukje gelopen. Nu is het plan om de hele route te doen. We gaan op pad maar het is toch wel een graad of 30 en er is veel hoogteverschil dus we slaan het tweede stuk toch maar over (dat doen we dus met de trein)

De rest wel gelopen dus we zijn tevreden. Het is een prachtig pad.

We verblijven in Levanto, een leuk badplaatsje met voornamelijk Italianen. Wat is het toch een leuk en vrolijk volk. Daar hebben we ook de wedstrijd tegen Brazilie gekeken in een strandtent, leuk om het Italiaanse commentaar te horen. Er zaten nog een stel Nederlanders dus dat was wel leuk. Zondags nog een dagje naar het strand geweest. Vanaf maandag beginnen we nu echt aan de terugreis via Frankrijk. We verwachten uiterlijk vrijdag thuis te zijn.

Van Venetie en Cinque terre niet veel foto's gemaakt want die hebben we nog van de vorige keer. Zie: http://travel.webshots.com/album/553240230PZwFmQ

John & Marly

WELCOME BACK HOME, globetrotters! Super reis gehad zeg, heerlijk. En nu...wennen?!!!!

Tot gauw!
DOEIIIIIIIII